FANDOM

Міку — одна з головних героїнь новели «Нескінченне Літо».

Єдина учасниця і керівник музичного гуртка.

Опис Редагувати

Міку — дівчина-вокалоїд гарної зовнішності з однією відмінною рисою — дуже довгим ціановим волоссям, зав'язаним у два хвоста, що доходять до колін. Дуже життєрадісна й позитивна, але надто балакуча, чим швидко стомлює оточуючих.

Взаємини Редагувати

Не була помічена в спілкуванні з іншими героями, крім Аліси і Семена. З першою, можливо, дружить і розділяє інтерес до музики. Семен же часто стає її співрозмовником мимоволі, а також має кілька подій у грі, пов'язаних з нею. Мешкає в одному будиночку з Оленою, з чого можна зробити висновок, що з нею вона теж спілкується.

Історія і кінцівки Редагувати

Спочатку Міку планувалася в грі як комедійний персонаж другого плану без власного рута. Проте пізніше під час розробки одна історія, спочатку запланована як доповнення, але не закінчена у термін, була переписана під неї.

Міку має свій власний рут з однією кінцівкою. Він відрізняється великою горорною спрямованістю, а також є самим фантастичним з усіх рутів, що в загальному сильно виділяє його на тлі інших.

Незважаючи на те, що він називається її ім'ям, фактично в самому руті Міку не грає великої ролі, і замість цього замінена іншим, схожим персонажем, що викликало невдоволення фанатів.

Стара історія Редагувати

Міку - та сама Міку Хацуне з вокалоїда. Гест старий, ніби як. Є постійною і єдиною відвідувачкою музичного клуба - майже весь час стирчить там. На думку багатьох - дура. Що в голову стукнуло, то і брякнула. Абсолютно завжди нічого не підозрює і не в курсі справи. А потім, як правило, не розуміє, чим все закінчилося.

Цікаві факти Редагувати

  • Над ліжком Міку висить постер фільму-концерту «Просто хочеш ти знати», присвячений Віктору Цою, але вийшов вже після його смерті, а саме в 2006 році, що виходить за межі тієї епохи, в якій, імовірно, живе «Совеня» (80-ті роки). Чи є це помилкою художника фонів або навмисне відсилання, невідомо.
  • Прообразом Міку є Міку Хацуне — японська віртуальна співачка.