FANDOM

Олена — одна з головних героїнь новели «Нескінченне Літо».

Опис Редагувати

Олена — дівчина невисокого зросту з темно-фіолетовим волоссям, зібраними в два старчачих у різні сторони хвоста. Головний герой при першій зустрічі описує Олену так: «На її гарному обличчі, як мені здалося, муки за долю всього людства змішалися з прямо-таки вселенським сумом.»

Асоціальна, вкрай сором'язлива. Любить читати книжки і сторониться бути в центрі уваги. При всьому цьому, в певних ситуаціях поводиться впевнено і холоднокровно. Відчуває страх перед совами. Закохана в головного героя, тому при зустрічах з ним сором'язливість Олени проявляється ще сильніше. Але дізнавшись Семена краще, Олена може розмовляти з ним досить вільно (і часом, навіть, досить експресивно).

Взаємини Редагувати

  • Уляна — для неї Олена є «жертвою» для різного роду витівок, однак, більшу частину часу вони ніяк не контактують, так як для Уляни Олена є дуже нудною.
  • Славя — у самій грі взаємини Слави і Олени показано, у вигляді дружніх розмов.
  • Аліса — є давніми знайомими, в деякому роді - суперницями. До Аліси Олена ставиться негативно, після удару в обличчя в її руті вона виправдала це тим, що «Завжди ненавиділа цю суку». Взаємовідносини між дівчатками стають досить конфліктними, коли виникає спільний інтерес - Семен.
  • Міку — сусідка за будиночком.
  • Семен — закохана в нього з першого погляду, але незважаючи на взаємну симпатію, з-за невпевненості Семена і конфліктів з Алісою Олена переживає сильний стрес.

Історія і кінцівки Редагувати

Олена є однією з головних героїнь новели, і має рут з двома кінцівками — хорошою і поганою, в залежності від вибору гравця. Олена відчуває симпатію до головного героя з самого початку гри, але незважаючи на те, що симпатія взаємна, головний герой не приймає ніяких дій (не рахуючи запрошення Олени на танець) аж до її конфлікту з Алісою в поході.

Коментар сценариста Редагувати

Олена — її ніхто ніколи не бачив справжньою (крім, швидше за все, Аліси), тому що вона ніколи нікому не показувала себе такою. У неї є бажання, є прагнення, але вона боїться бути незрозумілою, боїться до такої міри, що тисне все це в собі, поки воно не вибухає і не виривається назовні, як Везувій. Вона хоче пристрасно любити до самозречення, але щоб дійти до цього, доведеться пройти багато захисних шарів.

Цікаві факти Редагувати

  • З усіх основних дівчат Олена має нестандартні кінцівки, які породили різні припущення про особливе місце Олени в історії.
  • У перший день, коли Семен підходить до будиночка вожатої, замість «... і вистачить знущатися над Оленою...» йому почулося «... і вистачить знущатися над «Реною»...» (відсилання до серії новел «Коли плачуть цикади»). Ця відсилання обіграно в руті Міку.
  • За словами сценариста, Олена є його улюбленим персонажем.
  • Через надзвичайно спокійну поведінку Олени в шахтах, виникла теорія, згідно з якою вона, як і Піонер, пам'ятає про попередні цикли (спростовано сценаристом).
  • Олена займається образотворчим мистецтвом. На це вказують мистецькі інструменти біля її ліжка і полотна з краєвидами, розвішані над ліжком замість звичайних для всіх інших персонажів постерів.
  • Починаючи з версії 1.2 для дівчини, зображення якої супроводжує текст дисклеймера при запуску гри, використовується спрайт Олени.