FANDOM

Славя — одна з головних героїнь новели «Нескінченне Літо».

Опис Редагувати

Зовнішність Слави відповідає її імені - гарна блакитноока дівчина з золотистим волоссям, заплетеним у дві довгі коси. Добра, відповідальна, фактично виконує роль помічниці вожатої. Користується довірою працівників табору, іноді в своїх цілях. Однак, спірне закінчення рута, сцена в лісі після карткового турніру і ініціатива, що проявляється в хентайній сцені, дають привід сумніватися в її щирості. Розкута, абсолютно не відчуває сорому або страху перед головним героєм. Любить вишивати і в'язати. Любить плавання, причому, часом займається ним в нічний час доби.

Взаємини Редагувати

Слідуючи своєму образу, намагається підтримувати гарні взаємини з усіма персонажами. З-за своєї правильності іноді має проблеми з Алісою і Уляною. Є сусідкою Жені.

Історія і кінцівки Редагувати

Славя - перша людина, яку Семен зустрічає в таборі, і саме вона вводить його в курс справи. Більшу частину часу в розвитку з нею відносин займає спільна робота по табору. В кінці рута головний герой покидає табір і, змирившись, повертається до свого звичайного життя. В хорошій кінцівці Семен зустрічає на зупинці дівчину, схожу на Славю і запрошує її до себе додому. Наприкінці рута Юлі Семен вибирає між шістьома дівчатками, з якими він будував відносини, і серед них є Славя. У гаремній кінцівці Славя і ще четверо дівчаток приходять до Семена додому.

Цікаві факти Редагувати

  • В оригінальній новелі прізвище не вказано.